Vacante

#servicii hoteliere #curatenie hotel #industria hoteliera #hotel

Comodități pentru hoteluri!

Gama de facilitați pe care un hotel le poate oferi celor care se cazează poate influența popularitatea și preferințele clienților pe viitor. Hdeal.ro oferă o mulțime de produse pentru hoteluri, precum șampon, săpun sau prosoape pe care proprietarii Horeca le pot oferi clienților în mod gratuit pentru a le arăta mulțumirea că au ales serviciile lor.


Nimeni nu o să refuze niciodată cosmetice hoteliere, prosoape și halate hotel, papuci unică folosință hotel, sau gel de dus hotel, deoarece acestea sunt bunuri de uz cotidian, iar unii turiști care se cazează la hotel le pot uita acasă din greșeală sau, pur și simplu, nu doresc să le înghesuie în bagaje.


Concurența este mare în industria hotelieră. Hotelurile oferă facilitați unice și atractive pentru călătorii care se cazează. Hotelurile și stațiunile trebuie să ofere clienților facilitați și produse de înalta calitate pentru a menține o rată de ocupare ridicată pe tot parcursul anului. Facilitățile hotelului includ spații ale hotelului, articole de toaletă precum săpun, șampon, cremă etc. Aceste facilitați de bază ajută oaspeții să aibă parte de un sejur confortabil pentru oaspeți și să le ofere un sentiment de acasă.


Puteți atrage mai mulți clienți oferindu-le catalogul extins al facilitaților Hdeal.ro de facilitați de înaltă calitate, la prețuri mai mici. Aprovizionarea de bază a facilitaților noastre, cum ar fi săpunuri de dimensiuni reduse și lichide de dimensiuni de dotare, cum ar fi șampon, balsam și loțiuni hidratante, vor oferi cele mai bune confort pentru clienții voștri. Puteți avea un avantaj față de concurenți selectând Hdeal.ro, un excelent furnizor de facilitați de înaltă calitate. Oferiți chiar prosoape si halate hotel viitorilor clienți pentru a clădi o relație de succes!


Amintiți-vă - facilitățile de înaltă calitate ajută hotelurile să atragă și clienți, care vor reveni iar și iar. Oaspeții își evaluează întotdeauna experiență pe bază serviciilor oferite și a calității facilitaților disponibile.


Studiile arată că acum clienții sunt mai exigenți că niciodată. Stiu ce vor și sunt conștienți de toate opțiunile din care pot alege. Călătorii își dau seama câte hoteluri sunt acolo și că, dacă nu le place unul dintre acestea, pot alege, oricând, altul. De aceea este crucial pentru hotelieri să ofere ceva special pentru potențialii lor oaspeți. În acest fel, cresc șansele pentru rezervări.


Wi-Fi gratuit sau micul dejun gratuit pot fi factori cheie în alegerea  locului de cazare. Avantajele speciale sunt deosebit de importante pentru călătorii business care caută eficiență și confort.


Ce puteți oferi pentru a le atrage în afară de o conexiune la Internet? Al doilea serviciu cel mai bine clasat este micul dejun gratuit. Oamenii își doresc confort și nimic nu-l asigura la fel de mult că și faptul că nu trebuie să își facă griji cu privire la ceea ce vor manca la prima oră dimineața. Și când acest serviciu intră în pachet, cu atât este mai bine!.


Multe proprietăți nu simt că își permit să includă micul dejun gratuit în ofertele lor. Dar de multe ori nu este vorba despre scăderea prețului. Este probabil că, dacă oamenii trebuie să aleagă intre o cameră mai ieftină fără micul dejun și una mai scumpă cu aceasta, vor opta pentru aceasta din urmă. 


Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din vacante-calatorii

Cauta-ti perechea