Vacante

#hotel #turisti #hotelieri

Ce isi doresc hotelierii sa faca turistii care le sunt oaspeti

Hotelierii se asteapta de la turisti ca acestia sa fie cinstiti, reiese dintr-un sondaj de opinie realizat de un serviciu de online .

Potrivit site-ului hotel .info, studiul a aratat ca hotelierii considera cinstea ca fiind cea mai importanta calitate a turistilor care le calca pragul. In acest concept sunt incluse comportante precum plata facturii si lipsa sustragerii obiectelor din hotel. Conform sondajului, aproximativ 100% dintre participanti, apartinand domeniului hotelier, au votat cu “foarte important ” sau “important” acest aspect.
 

Increderea si amabilitatea
 

Pe locul al II-lea se situeaza increderea, ceea ce inseamna ca hotelierii se asteapta din partea turistilor ca acestia sa nu faca anulari de ultim moment si sa respecte perioadele de check-in si check-out decise de hotel.

Amabilitatea ocupa locul al III-lea in topul comportamentului oaspetilor din hoteluri. Astfel personalul hotelier pune mare pret pe amabilitatea turistilor, peste 8 din 10 manageri fiind de aceasta parere.

Sondajul a fost realizat chestionand hotelieri germani si europeni, in cadrul unui newsletter hotel.info pentru hoteluri. La sondaj au participat peste 700 de hotelieri.
 

Bacsisul, in coada listei
 

In ceea ce priveste bacsisul, numai 1 din 5 hotelieri considera ca este important ca turistii sa fie generosi cu personalul din hotel.
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din vacante-calatorii

Top

Cauta-ti perechea