Vacante

Brand turistic pentru Romania cu 7 milioane de euro

euro . Doua milioane se vor folosi pentru lansarea unui nou brand national. Avand aprobarea Guvernului, brandul va avea ca principal scop evidentierea celor mai importante zone turistice din tara. Scoaterea lor la lumina trebuie sa fie vizibila nu doar in tara, ci si peste hotare. Pentru acest lucru vor avea loc actiuni de online , participarea la expozitii de turism in tara si in strainatate, organizarea de vizite educationale si de informare, cataloage, ghiduri, harti, albume turistice. Turismul romanesc va fi promovat si prin intermediul liniilor aeriene. Programul se va desfasura in perioada 2008-2010. Pe 6 februarie executivul a aprobat Programul anual de dezvoltare a produselor turistice. Bugetul alocat acestui proiect este de 1, 39 milioane euro. Cu acesti bani trebuie sa se restructureze sistemul informational turistic, sa se realizeze achizitii de materiale documentare si mai ales sa se faca parteneriate internationale.
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din vacante-calatorii

Expertul Acasa.ro, Maria Chirculescu: Adevaratul loc al Botezului Domnului

Experti Vacante & Calatorii

Expertul Acasa.ro, Maria Chirculescu: Ce trebuie sa faci de Sfantul Ilie, ca sa nu-l superi

Experti Vacante & Calatorii

Expertul Acasa.ro, Carmen Neacsu: Sfaturi pentru vacante si calatorii in siguranta

Experti Vacante & Calatorii

Expertul Acasa.ro, Maria Chirculescu: Cuibul vulturilor sau “Cuibul lui Dumnezeu”? Stepantsminda, Caucaz

Experti Vacante & Calatorii

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.