Care sunt situatiile speciale in care nu primesti despagubire pentru intarzierea unui zbor.
Trebuie sa avem o grija deosebit de mare la criteriile impuse de o companie de zbor cu privire la conpensatii si despagubiri deoarece acestia au si niste situatii in care nu sunt obligati prin lege sa va plateasca despagubirile mentionate anterior. Acestea sunt mai multe, dar incepem cu cele mai fregvente, oferite de catre prietenii nostri de la airclaim.
1. Daca ati fost anuntat de zborul dvs. care ulterior a avut intarziere sau anulare cu minim doua saptamani de mutarea orei sau anularea acestuia.
2. Daca ati fost informat cu privire la anularea unui zbor cu minim 7 zile inainte de anularea acestuia si redirectionat catre o alta linie de zbor care are plecare cu minim 2 ore inaintea orei prestabilite in bilet si ajunge la destinatie cu minim doua ore inaintea orei de aterizare presabilite in acelasi bilet.
3. Daca operatorul de transport aerian poate face dovada ca anularea este cauzata de imprejurari exceptionale care nu au putut fi evitate, in ciuda adoptarii tuturor masurilor posibile (lovituri de stat, vulcani care erup, incendii, conditii meteo extreme). Atentie la conditiile meteo extreme: de exemplu, daca un avion al companiei la care ai tu bilet nu decoleaza de pe aeroport invocand motive legate de vreme (ninsoare, ceata, etc), dar toate celelalte avioane de pe acelasi aeroport decoleaza, chiar daca acele conditii meteo au fost asa cum le spune compania aeriana ai putea fi totusi eligibil pentru aceasta compensatie si trebuie verificate mai multe aspecte de catre compania intermediara care iti depune cererea de compansare (claim).
Si lista se poate continua, dar pentru a vedea care sunt toate situatiile speciale in care nu poti primi compensatie pentru intarziere zbor si ce sa faci in acest caz, cel mai bine este sa vizitezi site-ul: https://www.airclaim.com
Sursa: pinterest.ro
Advertorial