Spectacolul sustinut de trupa The Black Eyed Peas a fost una dintre activarile aflate in centrul parteneriatului de sponsorizare incheiat de Tommy Hilfiger in calitate de Official Fashion Partner in timpul weekend-ului 24-26 ianuarie. Tommy Hilfiger, Dee Hilfiger si CEO-ul Tommy Hilfiger Global si PVH Europe, Daniel Grieder au participat la cea de-a 23-a editie a cursei Kitz-Charity-Trophy pe data de 25 ianuarie. Personalitati din lumea sporturilor, afacerilor si culturii s-au distrat cu un slalom imens pe ultimii metri ai faimoasei pante "Streif" pentru a strange fonduri in sprijinul familiilor de fermieri locale afectate de greutati. in acest an, cursa de caritate a adunat in total 200.000 de euro.
Adaugand o nota indrazneata in stilul Tommy Hilfiger pe partii, un balon cu aer cald, steaguri de curse, steaguri de poarta, pancarte de linie de plecare si de sosire situate de-a lungul celebrei curse in panta au prezentat logo-ul rosu, alb si albastru al brandului. Un pop-up Tommy Hilfiger R situat in Trade Village, pe traseu, a dezvaluit cea de-a treia editie a colectiei TommyXRossignol, incluzand o jacheta unica, special conceputa pentru eveniment, precum si o selectie de stiluri vestimentare Tommy Hilfiger Pre-Spring 2020 pentru barbati si femei. Magazinul Tommy Hilfiger din centrul orasului Kitzbühel a prezentat o fereastra dedicata parteneriatului cu Hahnenkamm Races si cea mai recenta capsula TommyXRossignol.
Photo Credit: Cu amabilitatea lui Tommy Hilfiger