Inceputul de an vine cu noutati in ceea ce priveste traficul aerian. O noua companie aeriana urmeaza sa intre pe piata romaneasca. In timp ce unele companii fac reduceri de preturi , altele anunta scumpiri.
Un nou operator aerian, Air Vallee
Compania aeriana Air Vallee si-a anuntat intentia de a intra pe piata romaneasca. Air Vallee este o companie fondata in 1987, cu baza in Rimini, Italia.
Compania opereaza si pe segmentul low cost. Operatorul urmeaza sa lanseze doua noi rute: Parma - Bucuresti si Torino - Iasi. Noile zboruri vor fi disponibile incepand cu 31 martie 2012 si vor avea ca punct de plecare Aeroportul International Henri Coanda.
Cei care vor calatori intre Bucuresti si Parma vor dispune de doua zboruri saptamanale, in timp ce pasagerii de pe ruta Torino - Iasi vor avea trei zboruri pe saptamana. Costul unui bilet dus pe ruta Bucuresti - Parma costa 39 sau 190 lei, in functie de categorie (normal sau exclusive). Pentru cealalta ruta, un zbor dus costa 39 sau 183 lei, pret cu toate taxele incluse. Air Vallee urmeaza sa deschida trei baze operationale in Bucuresti, Iasi si Constanta.
11 milioane de pasageri, Wizz Air
Compania aeriana low cost Wizz Air a anuntat ca a transportat peste 11 milioane de pasageri in 2011, avand o crestere anuala de 15%. Gradul de incarcare mediu pentru aeronavele companiei a fost de peste 84%, comparativ cu anii anteriori. In 2011, Wizz Air a anuntat ca a transportat din si spre Romania 2.7 milioane de pasageri, cu 29% mai mult fata de 2010.
Promotii la biletele de avion Tarom
Tarom a lansat o campanie promotionala din 2 ianuarie, cu bilete de avion la pret redus, spre 17 destinatii externe. Preturile pornesc de la 130 euro, pret cu toate taxele incluse. Cei interesati de oferta trebuie sa achizitioneze biletele pana pe 15 februarie 2012. Perioada de calatorie trebuie sa se incadreze intre 15 ianuarie si 23 februarie 2012.
Bilete de avion mai scumpe, Lufthansa
Compania aeriana Lufthansa anunta cresteri de preturi pentru biletele de avion. Masura este luata ca urmare a refuzului de a absorbi anumite costuri suplimentare. Acestea sunt generate de extinderea de la 1 ianuarie a pietei UE de certificate pentru emisiile de carbon catre industria transporturilor aeriene.
Sursa foto: shutterscript.com