Vacante

#agentie turism #cocktail holidays #expert turism

Interviu de vacanta: In slapi cu Ana Goicea, PR & Sales Manager Cocktail Holidays

Interviu de vacanta: In slapi cu Ana Goicea, PR & Sales Manager Cocktail Holidays

 

Pentru ca toti suntem cu gandul la vacanta, Ana Goicea, PR & Sales Manager la Cocktail Holidays ne vorbeste despre ce inseamna turismul, dincolo de relaxare si placere. La doar 26 de ani, Ana a vizitat sute de hoteluri pe care le recomanda clientilor sai si a hoinarit prin zeci de destinatii pe toate continentele. 

ADVERTORIAL

De unde pasiunea pentru turism si dorinta de a performa in acest domeniu la doar 26 ani?

Ana Goicea: Atunci cand cresti de mic intr-un domeniu, sansele sunt mari sa-ti placa si tie! La 6 ani am calatorit prima data in Grecia, la Salonic, impreuna cu parintii si prieteni de familie. Tin minte foarte multe detalii legate de locurile vizitate si de noutatile degustate, cu toate ca aveam doar 6 ani. La 12 ani stateam deja in stand la Targul de Turism de la Berlin si promovam oferte de vacanta pentru Romania, in limba germana. Parintii mei m-au luat peste tot cu ei atunci cand calatoreau in strainatate si de mica am vizitat multe hoteluri si destinatii. La 16 ani am plecat cu o bursa pentru a absolví clasa a11-a in Germania. Acolo am locuit la o familie de nemti cu care am cutreierat Germania in lung si in lat, dar, in acel an, am ajuns si la Londra si la Paris. A fost o experienta incredibil de frumoasa, care mi-a demostrat inca o data ca-mi doresc sa lucrez in turism. Masteratul l-am absolvit cu dubla diploma in "Managementul Turismului si al Timpului Liber" langa Viena, la una dintre cele mai prestigioase Universitati pentru studii aplicate din Austria (IMC FH Krems) si la Madrid (Universidad Rey Juan Carlos). Am invatat foarte mult si in acelasi timp m-am bucurat de tóate oportunitatile momentului.

Cum ai decis sa te intorci in tara dupa o experienta germana completa?

Da, a fost o decizie foarte grea, recunosc! A fost foarte tentant sa raman la Viena, avand in vedere ca cei mai buni prieteni ai mei au ramas acolo, insa dorinta mea a fost de la bun inceput sa studiez in strainatate si sa ma intorc in tara pentru a aplica ce am invatat acolo.

Care este destinatia ta de suflet?

Orasul Viena este dragostea mea deoarece este un oras cochet, nici mare, nici mic, un oras care se potriveste cu personalitatea mea. Imi plac statiunile de schi din Franta si insulele grecesti pentru ca ador sa explorez locuri ascunse si plaje.



Ce fel de calator esti? Genul ce prefera sejururile de leneveala, pe plaja, eventual cu all inclusive sau calatorul curios, cu rucsacul in spate?

Imi place la nebunie sa explorez. Prefer sa merg si sa vizitez cat mai multe locuri. Imi place sa strabat pe jos un oras frumos si sa observ lumea pe strada, sa mi se spuna povesti si legende despre monumentele pe langa care trec, sa intru in contact cu localnicii si sa degust podusele specifice. Sunt mai mult curiosul in vacanta.

Cum arata o zi din viata ta?

O zi in care lucrez poate parea interminabila pentru unii…In afara de atributiile zilnice pe care incerc sa le rezolv cat mai profesionist si rapid, interactionez cu foarte multi clienti care ajung in agentia noastra din Piata Amzei, nr. 7 – 9. Traiesc in viteza, dar cand iti place ce faci, lucrurile devin simple. Am anumite zile in care merg la clubul de profesionisti in turism Young Skal Bucharest International si atunci ajung aproape de miezul noptii acasa. Am cateva zile pe saptamana in care fac sport si merg pe bicicleta. Aceasta este solutia cea mai simpla si cea mai placuta pentru relaxare.

Ce alte pasiune mai ai, in afara de calatorii?

Imi place foarte mult sa merg cu bicicleta si sa schiez.


 

Cum ai descrie piata de turism din Romania? Te astepti la schimbari majore in urmatorii 3 ani?

Din punctul meu de vedere Romania este o piata emergenta, adica dispune de o piata turística tanara si in continua formare. Viitorul turismului se numeste “etourism” adica “electronic tourism”. Se va ajunge ca excursiile sa fie cumparate numai de pe internet, informarea despre destinatie se va face accesand exclusiv sursele online, iar agentiile de turism vor investí in domeniul online. Si noi am lansat aceasta facilitate pe www.cocktailholidays.ro – posibilitatea de a rezerva online pachetele Cocktail Holidays si inregistram cresteri de la luna la luna.

Ce va diferentiaza pe voi, Cocktail Holidays, de alti jucatori de pe piata? Cocktail Holidays este o poveste de succes 100% romaneasca. Ne poti dezvalui secretul succesului construit in cei 20 de ani?

Succesul inseamna munca si pasiune. Toti membrii familiei mele sunt implicati in acest business si muncim cu multa placere si dedicare. Am adunat in jurul nostru o echipa frumoasa si valoroasa si avem foarte multa grija de clientii nostri. Acestea sunt ingredientele succesului nostru, nu sunt secrete.

Daca nu ai face turism, ce alta industrie iti face cu ochiul?

Mi-ar fi placut sa lucrez la o ambasada si sa fiu diplomat intr-o tara straina.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele