Vacante

Castigatoarea vacantei la Predeal povesteste cum s-a distrat

Acasa.ro, cu sprijinul agentiei de turism Perfect Tour a organizat un concurs pe sectiunea de turism, al carui premiu era un weekend la Predeal. Castigatoarea, Andrici Ramona, a fost in weekend in statiunea montana, unde s-a simtit foarte bine. La intoarcere ne-a scris pentru a ne povesti cum a fost. O felicitam inca o data si speram ca pe viitor sa aiba la fel de mult succes !

Buna! A fost foarte frumos la munte! Mi-am reincarcat bateriile si ma simt foarte bine! Iti multumesc atat tie cat si intregii echipe www.acasa.ro pentru acest sejur minunat! Am plecat vineri dimineata impreuna cu sora mea la munte; careia i-a placut enorm. Am fost la sauna, la piscina si la sala de fitness unde m-am simtit o rasfatata. Mi-a placut hotelul si mai ales patul...pt ca era imens si cu baldachin...super!

Apoi cum de obicei noua atunci cand plecam in excursie ne place sa ne plimbam, si data asta am facut la fel, asa ca am fost la Cabana trei brazi unde era un peisaj de basm. In drum spre cabana am intalnit un catel scumpic cu care am facut poze; am urcat cu telescaunul iar cand am ajuns sus am baut vin fiert la intoarcere ne-am dat cu placile pe derdelus; ne-am intalnit cu un grup de prieteni si ne-am "spalat" un pic cu zapada , ne-am dat cu saniuta si cu placa; am mancat la restaurant. Duminica am fost in Poiana Brasov; voiam sa urcam cu telecabina dar era cam frigggg asa ca ne-am plimbat si am facut poze. Dumnezeu sa va binecuvanteze! Sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri!

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.