Vacante

#brand turistic #elena udrea #turism

Turismul romanesc are brand: "Explore the Carpathian Garden"

Romania are un brand turistic oficial. Ministrul Turismului , Elena Udrea a lansat astazi in mod public brandul de turism al Romaniei cu ocazia zilei tarii noastre in cadrul expozitiei internationale EXPO 2010 de la Shanghai.

Brandul, construit in jurul sintagmei "Explore the Carpathian Garden", se doreste a fi “o invitatie adresata tuturor celor care doresc sa descopere “carari neumblate” cu natura neatinsa, cultura autentica si traditii stravechi”, dupa cum precizeaza reprezentantii ministerului.

Potrivit comunicatului oficial al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, identitatea vizuala a brandului turistic este sustinuta de un element grafic puternic ancorat in natura si traditia romaneasca, care este completat de o invitatie adresata publicului pe care il vizeaza, respectiv “explore the Carpathian Garden”. Simbolul grafic sugereaza varietatea formelor de relief specifice Romaniei si trimite la elementele primordiale pamant-apa, natura salbatica, aventura si dinamism.
 

Echipa care a alcatuit brandul este o asociere internationala
 

brandul turistic al romaniei a fost conceput pe baza cercetarilor efectuate de o echipa THR-TNS in Romania si in cele 8 piete principale pentru turismul romanesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta si Ungaria. Concluziile cercetarilor de piata au evidentiat cele mai competitive 6 produse turistice ale Romaniei: circuitele culturale, turismul in natura, turismul rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness.

In urma analizei efectuate s-a stabilit ca principalele aspecte cu care tara noastra poate intra intr-o competitie turistica sunt natura si peisajele neatinse (lantul Carpatilor, Delta Dunarii), unicitatea patrimoniului cultural (site-urile inscrise in patrimoniul UNESCO), precum si autenticitatea culturii si a stilului de viata.
 

Expozitia de la Shanghai, importanta pentru turismul romanesc
 

Ministerul a ales Shanghai-ul si expozitia internationala din acest an pentru lansarea acestui brand datorita vizibilitatii pe care il are acest eveniment la nivel mondial. La lansare ministrul Elena Udrea a declarat ca Romania trebuie sa abordeze promovarea pe piata internationala intr-un mod profesionist, pentru a face fata competitiei acerbe existente la nivel global: “Romania, ca destinatie turistica , are nevoie sa se afirme pe plan mondial, sa se distinga si sa devina memorabila; de aceea, realizarea acestui brand devenise imperativa”.

Proiectul de brand initiat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului este finantat din fonduri europene prin Programul Operational Regional 2007-2013 si are ca obiectiv crearea unei imagini pozitive si cresterea atractivitatii Romaniei in strainatate.
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din vacante-calatorii

Cauta-ti perechea