Vacante & Calatorii

#flynova #agentie de turism

Flynova organizeaza vacante pentru romani

Grupul Novatours lanseaza pe piata romanesca compania Flynova , specializata in organizarea de vacante si excursii prin intermediul curselor charter.

La conferinta de lansare pe piata romanească a tour operatorului Novatours din 26 martie, reprezentatii companiei au declarat ca planurile pentru  2008 constau in atingerea unui numar de 20.000 de clienti, cu o cifra de afaceri de circa 10 milioane de euro. Obiectivul noii companii este sa devina lider pe piata romaneasca, “un tur operatour de calitate”, potrivit declaratiilor domnului Raimondas Useckas, Chief Executive Officer la Flynova.

Conceptul de vacanta Flynova

Conceptul de calitate reprezinta cuvantul-cheie al serviciilor oferite si se refera la modul de abordare. L-am rugat pe domnul Rytis Sumakaris, director executiv Novatours, sa ne explice mai multe despre acest aspect. In conceptia domniei sale,  compania trebuie sa se orienteze catre asteptarile clientului.

Acest lucru se realizeaza prin oferirea de vacante, nu oferte de transport si cazare. Personalul care vine in contact direct cu clientii este selectat cu atentie si instruit, pentru a oferi suport acestora, inca de la prima intalnire.

Turistul stabileste de comun acord cu personalul Novatours detaliile despre vacanta, astfel incat sa stie la ce sa se astepte. Procesul de rezervare a unei vacante incepe de la stabilirea destinatiei si a bugetului, pana la informatii de amanunt  (factor de protectie antisolara pentru crema folosita la plaja, tipul de piscina din hotel, etc).

Un rol important il joaca reprezentantii Novatours. Acestia se ocupa de conditiile de odihna si multumirea turistilor pe tot parcursul sejurului. Reprezentantii vorbesc limba romana, engleza si/sau germana, sau limba tarii vizitate. Turistul face cunostinta cu reprezentantii Novatours in cadrul intalnirilor informative care au loc la hotel. In caz de nevoie, pot fi contactati pe mobil.

Printre obligatiile reprezentantilor se numara intampinarea turistilor la aeroport, oferirea de asistenta pentru formalitatile din vama, insotirea la hotel, acordarea de informatii locale (exemplu: schimb valutar , apeluri telefonice, transport, etc). Aceeasi reprezentanti insotesc turistii la plecare.

Pe durata sejurului ei au obligativitatea de a prezenta turistilor posibilitati de petrecere a timpului liber; de a rezolva pe loc eventualele reclamatii din timpul calatoriei; de a oferi asistenta in cazuri dificile (amenzi pentru turisti, pierderi de bagaje, etc). Din toate aceste aspecte decurge deviza companiei, “noi lucram pentru ca tu sa te odihnesti”. Potrivit domnilor Raimondas Useckas si Rytis Sumakaris, numai un client multumit va ramane client si anul urmator.

Despre Novatours

In 2004, cifra de afaceri a companiei era de 30 milioane de euro, in 2005 de 53 milioane de euro, ajungand in urmatorii ani la 67, 100 si estimandu-se in 2008 o cifra de 150 milioane de euro.

Novatours este din 2004 cea mai mare agentie de turism din tarile baltice . In 2007 Entreprise Investors, cel mai mare grup privat de investitori din Europa Centrala si de Est a facut investitii de milioane de euro in Novatours.

Noul sediu Novatours din capitala Romaniei isi incepe activitatea luna aceasta. Sucursala este condusa de domnul Raimondas Useckas.

Participa la concursul de turism si castiga premiile noastre. Trebuie doar sa te inscrii la newsletterul de turism si sa raspunzi la o intrebare.

  •   2008-04-04
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Georgiana Leanca

Vezi toate articolele

Articole din vacante-calatorii

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Carmen Neacsu: Istoria democratizarii ciocolatei

Expertul Acasa.ro, Carmen Neacsu

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii