Vacante

Brand turistic pentru Romania cu 7 milioane de euro

euro . Doua milioane se vor folosi pentru lansarea unui nou brand national. Avand aprobarea Guvernului, brandul va avea ca principal scop evidentierea celor mai importante zone turistice din tara. Scoaterea lor la lumina trebuie sa fie vizibila nu doar in tara, ci si peste hotare. Pentru acest lucru vor avea loc actiuni de online , participarea la expozitii de turism in tara si in strainatate, organizarea de vizite educationale si de informare, cataloage, ghiduri, harti, albume turistice. Turismul romanesc va fi promovat si prin intermediul liniilor aeriene. Programul se va desfasura in perioada 2008-2010. Pe 6 februarie executivul a aprobat Programul anual de dezvoltare a produselor turistice. Bugetul alocat acestui proiect este de 1, 39 milioane euro. Cu acesti bani trebuie sa se restructureze sistemul informational turistic, sa se realizeze achizitii de materiale documentare si mai ales sa se faca parteneriate internationale.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din vacante-calatorii

Cauta-ti perechea