1. Amazon
Simplu si inovator, logo-ul companiei americane de comert online are doua semnificatii. Pe de-o parte, sageata galbena uneste literele A si Z (cu alte cuvinte, de pe Amazon iti poti comanda absolut orice iti doresti). Pe de alta parte, sageata poate fi interpretata ca nimic mai mult decat un zambet, accentuat de o gropita sic (probabil facand referire la satisfactia clientilor Amazon).
2. Sony Vaio
Logo-ul Sony Vaio sugereaza imbinarea tehnologiilor digitale si analogice. Astfel, primele doua litere, "VA", sunt redate in stil analogic, in timp cel ultimele doua, "IO", fac trimitere la codul binar.
3. Unilever
Gigantul Unilever se mandreste cu logo-ul sau care aduce laolalta valorile companiei de bunuri de larg consum si produsele pe care le comercializeaza (alimente, bauturi, produse de ingrijire etc.) cu ajutorul unor simbolori ce se intrepatrund.
De pilda, inima reprezinta iubire si grija, in timp ce pasarea este un simbol al libertatii si al bucuriei de a trai (multumita calitatii produselor Unilever care te ajuta sa mananci sanatos, sa ai grija de tine si de intreaga familie etc.).
4. Toblerone
Deliciosul brand de ciocolata Toblerone are un logo cu adevarat simpatic care ascunde un urs. De altfel, logo-ul este un tribut adus orasului elvetian (capitala tarii, Berna) unde este fabricata ciocolata de renume international.
5. Turul Frantei
Si logo-ul Turului Frantei este cat se poate de reusit, cel putin prin prisma faptului ca "ascunde" un ciclist - litera R, alaturi de un punct si de cerculetul galben (care, de altfel, este un simbol al soarelui si al verii, sezonul in care se desfasoara competitia).
Sursa foto: en.wikipedia.org